2 Mayıs 2014 Cuma

Ecem'in 1 Yaş Doğum Günü Kutlaması

Nasıl geçti 1 yıl? Hala uyurken onu izleyip "Bu çocuk benim mi?" diyorum.

Yaşarken her şey çok zormuş gibi geliyor. Arada isyan bile ediyorsun. Arkana dönüp baktığında hiç bir zorluğu görmüyorsun. İlk güldüğü anı o kadar aklıma kazınmış ki mutsuz olduğum anlarda onu hatırlayıp gülüyorum. Mutlu bir şey düşün dendiğinde ilk onun yüzü geliyor gözümün önüne.

O gün yağmur elektrik kesintisi gibi bir çok aksilikle mücadele ettik. Söz verdiğim gibi güzel bir 
doğum günü yaşadık.  

Bizi hayata bağlayan kızımın ilk yaşını kutladık. Bazı günler kelimelerle anlatılmıyor. Görmeniz yaşamanız gerekiyor.

1 yaş günü fotoğraflarımız.



Masamızı ilk önce içeriye hazırladık. O gün o kadar yağmurluydu ki havanın hiç açabileceğini düşünmedim.









Benim Güzel Çekirdek Ailem






O gün çerçevenin hakkını elimizden geldiğince vermeye çalıştık.




Biz hiç ayrılmayan her iyi ve kötü günlerimizde yanyana olan Süt Aileyiz.



Dostlarımız, tüm fotoğraflar onların emeği. Teşekkürler
Neslihan- Hakan Akbulut :)








Damat adayım:) Yakışıklı dimi?


Pastamız:) Biz yaptık :) Uğraştık, çabaladık. Bahar kızına
çiçek bahçesi yaptık.




Ecem maytaplardan ve konfetiden çok korktu.
















1 yaş hatıramız. 


Bütün dualarımız kabul oldu ve masayı dışarı çıkardık. Keyifli gün dahada güzel
devam etti.

                                       


Doğum günümüz tüm Kalabak çocuklarına açıktı. 
Çocuklarımızın bir kısmı.

Çıtır kızlarla :)


Doğum günü çocukları da acıkır.




Tacı kabul etmiyor. O kraliçe değil Khaleesi olmak istiyor.



Ecem Hanım hediyelerini kabul ediyor.




Süt kardeşler. Kokuları bile aynı sanki benim için.




Süt kardeşler


Günün yorgun savaşçısı.

 

Her şeyi kendimiz yaptık. Çok özendik. Onların ayrıntılarını vereceğim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...