6 Kasım 2014 Perşembe

Güzel Hikayeye Başlangıç:Hilal Ben




Lisedeki yakın arkadaşım, lise bitti hayat telaşına düştük birbirimizden koptuk. Sonra bir gün facebook sayesinde birbirimizi bulduk.



Lisedeyken birlikte çok yazı yazardık. Şiirler, isyanlar, kısa hikayeler. Yaşlarımız küçüktü sanki acılarımız çok büyükmüş gibiydik.

Şimdi ise gerçek zorluklarla tanıştık. Aradan oldukça fazla yıl ve yaşanmışlık geçmiş durumda. Onun hayatını bilmiyorum artık. Çok merak ediyorum. Eskiden sabahlara kadar konuşurduk kısacık hayatımızı.

Sizlerle birlikte neler yaşadığını öğreneceğim. Şimdi Hilal kendini anlattı bana. Hemde bana uzun zamandır edilmemiş hitapla.

İyi okumalar.

Hilal-Derin Lal- Deniz Burak

"Hilal ben... Sizin deyiminizle "Modern çağın süt annesi" benim deyimimle AÇİ ile yollarımız lise sırlarında kesişti. Beraber hepinizin tahmin edeceği ve lise yıllarında yaşanabilecek her hikayeyi yaşadık. 

Yıllar sonra yollarımız yine kesişti. Yine bir hikaye de yeni bir hikaye de. ANNE HİLAL VE ANNE AÇİ.

21 Aylık ikiz annesiyim . Yolum ve hikayem uzun. Yolum ve hikayem heyecanlı. Yolumda ve hikayem de heyecan ve deneyim hiç bitmiyor.  Her anne gibi bende kendimi sürekli bebeklerimi anlatırken buluyorum. Hem de bir çoğunuzun iki katı netice de.  

Her bebek ayrı hikaye. O yüzden bu işe bir müdahale etmek gerekti. Su uçar yazı kalır dedik ve DERİN LAL  ve DENİZ BURAK'la olan maceralarımızı sizlerle paylaşmaya karar verdik. Anlatacak çok şey var. 5 yıl süren bebek hasreti,tüp bebek sürecimiz,ikiz hamileliği , ikiz anneliği... 

Dilerim sizlerde bizim kadar keyif alırsınız..

Sevgimle,

Hilal "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...