2 Ocak 2015 Cuma

Hilal Anne: Ansızın 4 Kişilik Aile

,

Yılın ilk yazısında bedenim de can bulan iki nefesten bahsetmek büyük keyif. Çok şükür yazılarımda ki o kasvetli o acaba ne olacak? Allah'ım bu kızın da bebeği olsun üzülmesin artık durumu sona erdi...


Evet artık hamileyimmm. Yıllardır bu haberi alınca ilk kimi arayacağımı düşünür dururdum. Eşim yanımda olduğuna göre bu mutlu haberi ilk almayı hakeden elbette ki günlerce kahrımı çeken güzel kız kardeşim olabilirdi. Hemen telefona sarıldım. Ben ağladım o ağladı....

Sonra annemi aradım. "Anane oluyorsun" dedim "Anlamadım" dedi.. "Anane oluyorsun Semoş" dedim inanmadı ve sonrası ben ağladım o ağladı. Kayınvalidemi ve kayınpederimi eşim aradı. "Dede oluyorsun baba ."dedi eşim ağladı o ağladı. Bu liste o kadar uzun ki  bakıyorum da şimdi ne kadar çok insan bizden böyle mutlu bir haber beklemiş yıllarca ve ne çok dua edenim varmış. İyi ki de varlar..

Testi erken yaptığım için doktorum  test sonucumu pek dikkate almadı. 2 gün sonra testi tekrarlayalım dedi. Ama dünya bana güzeldi artık. Gökyüzü maviymiş, denizler mis kokarmış. Hepsini tek tek çektim içime. Meğer dış gebelikler düşükler bir sürü hikayeler varmış ama bilmemek  bazen huzur getiriyor. O ihtimalleri bilseydim kesin kendimi tüketirdim.

Hamileliğimin ilk günleri inanılmaz keyifliydi. Tabi ki hamileliğimin ilk günlerinde ikiz hamile olduğumu bilmiyordum. Bunu öğrenmem için 3 hafta daha beklemem gerekiyordu.

Bir gün öğle yemeği işe dönerken bir jinekologun tabelesının önünde durdum. İçeri girdim ve dedim muayene olmak istiyorum. Daha belli olmaz dedi olur dedim... 3 saniye süren ultrason muayenemde iki inci tanem yan yana yatmış bana bakıyordu. Resimlerini aldım elime...

Kapı çaldı ...

Eşim kapıdaydı... Resmi uzattım ona "Bu ne?" dedi...."Bebeklerimiz." dedim. İki tanelerimiz....

Dünyanın en şanlı çiftiydik artık. Birden 4 kişilik bir aile olmuştuk. Bu yılda bundan sonra ki her yılda yanınızda sevdikleriniz olsun. En önemlisi evlatlarınızı hep gözünüzün önünde sağlıklı ve mutlu olsun...

Allah kimseyi evladıyla ve evlat hasretiyle sınamasın...

Mutlu ve umutlu yıllar dilerim..


 Hilal Anne.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...